Isnin, 25 Ogos 2008

TERIMA KASIH

Saya mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada Pengendali Laman SMK3KB yang sudi LINKS dengan laman blog ini. Semoga dengan kerjasama ini, hasrat saya sebagai pengendali laman NOSTALGIA SMKKKB untuk mempereratkan lagi alumni SMKKKB akan menjadi kenyataan. Walau pada awalnya, saya hanya bercadang untuk mengumpulkan bekas warga SMKKKB tahun 70han, tetapi oleh kerana respon yang terlalu memberangsangkan, saya mengambil keputusan untuk membuka laman ini kepada seluruh bekas pelajar sepanjang zaman SMKKKB, ayuh kita "KEMBALI SEMULA" ke SMKKKB. Kita berkumpul semula. Sebagai pengendali laman, saya terharu diatas blog SMK3KB yang LINKS kepada laman ini. TERIMA KASIH. TERIMA KASIH X 1000000000000, TAK TERNILAI........ SAYA DAN BEKAS WARGA SMKKKB SAYANG SMKKKB. Dan sumbangkan apa yang patut untuk anak-anak dan adik-adik kita yang sedang tekun belajar di SMKKKB.