Rabu, 20 Ogos 2008

KEPADA SEMUA ALUMNI SMKKKB

Saya mula mendapat respon dari ALUMNI SMKKKB. Alhamdulillah, syukur yang amat sangat. Ini bermakna seruan dan hasrat saya untuk mengumpul, menyatukan bekas pelajar SMKKKB telah mula mendapat maklumbalas positif. Menjadi harapan saya, lebih ramai alumni akan terus menggunakan laman blog ini untuk terus bersama. Kepada Siti Shakinah, terimakasih saya ucapkan atas hasratnya untuk bertemu dan mendapat maklumat rakan-rakan tahun 2005 yang sama-sama menimba ilmu di Tingkatan 5 pada tahun tersebut. Jadi, saya berharap rakan-rakan Siti Shakinah akan login ke laman ini dengan sudi apalah kiranya mengirimkan/post maklumat masing-masing supaya saya akan post pula dan tentunya lebih ramai lagi rakan-rakan Siti Shakinah akan mendapat faedah darinya.
Saya juga berharap warga SMKKKB, akan post maklumat masing-masing kepada saya melalui email yang saya paparkan. Tak kiralah tahun berapa mereka belajar di SMKKKB. hanya melalui laman ini sahajalah kita akan dapat merealisasikan hasrat untuk bertemu kembali. Jika anak-anak/cucu bekas pelajar SMKKKB dapat berbuat demikian, tujuan saya untuk menyatukan semula warga SMKKKB akan terlaksana. Untuk menghubungi melalui surat satu persatu barangkali adalah amat berat untuk dilaksanakan. Marilah kita sama-sama berkumpul disini untuk bertanya khabar. InsyaAllah saya akan publishkan seberapa segera.
Kepada rakan-rakan yang sudah mempunyai laman blog, semoga tidak keberatan untuk post kepada saya, login blog masing-masing kepada saya, semoga saya dapat publish pula link blog masing-masing dan tentunya ini akan memudahkan lagi rakan-rakan terus menghubungi handaitaulan dilaman blog masing-masing pula. Kita gunakan kemudahan yang ada untuk terus menyemarakan lagi persahabatan kita, yang pastinya tidak putus.
Percayalah, laman blog bukanlah untuk menzahirkan sesuatu yang "menentang" satu-satu pihak sahaja. Kita gunakan laman blog ini untuk mempereratkan lagi tali silaturrahim diantara kita. Saya sayang SMKKKB, anda juga tentu sayang SMKKKB.
Selamat menyambut KEMERDEKAAN KE 51 MALAYSIA TERCINTA dan SELAMAT MENYAMBU RAMADAHAN AL-MUBARAK. Salam hormat dari saya.